sporten in Sydney

silvia1978

New Member
Binnenkort ga ik naar Sydney voor een jaar en ik wil daar erg graag gaan sporten. Liefst iets in, bij of op het water. Ik weet wel dat er van alles te doen is maar misschien weet er iemand uit eigen ervaring een bepaalde sportschool of - plek die echt een aanrader is en waar je in je vrije tijd lekker naar toe kunt. (Niet te duur, leuke mensen, etc.)
groetjes
Silvia
 
Hoi Sylvia,

Wij wonen vanaf 2 okt in  Sydney, we hebben daar een kleine open catamaran om in de haven van Sydney te varen.  :flipper:  Als je er bent moet je maar even mailen dan kan je een x mee zeilen.

Groetjes Eric & Eva
 
Aan Eric en Eva: Dat lijkt me heel gaaf, bedankt hoor! Leuk dat jullie dit zo spontaan aanbieden!! Ik zal zeker van me laten horen als ik in Sydney ben dan wil ik graag een x mee varen! :up:
Gr. Silvia
 
DSCN52902.jpg


En dat ziet er dan ongeveer zo uit  :wink: 

Deze foto is van januari 2005 bij Jervis bay, moet je echt even naar toe als je in Sydney gaat wonen.

Groetjes Eric
 
Hoi Sylvia,

Leuk dat je in oktober in sydney gaat wonen. Wij ( ik en mijn vriend ) zijn vanaf 18 september in het land. Ik wil ook wat gaan sporten daar dus bij deze houden we contact en kunnen wat afspreken.

grt
Nikki
 
Wat zijn we sportief met zijn alle  :up:

Ik ben eigelijk nog op zoek naar squash partner in Sydney vanaf oktober, dus als jullie iemand weten hou ik me aanbevolen.

:tennis:

Groetjes Eric
 
We krijgen het nog druk, die katamaran is inderdaad erg aantrekkelijk...
kan ik aan jullie mail adres komen of zit dat ook ergens op deze site? Kan me voorstellen dat je het niet zomaar op een forum zet. Dan is het wat makkelijker contact houden nl. Of kan ik jullie hier ergens opslaan?
Ik hoor het wel  :up:
Silvia
 
Hoi Sylvia

Ik vertrek waarschijnlijk begin december ook naar Sydney....! Weet niet precies wat voor soort sport je wilt gaan doen, maar naast Hyde Park in het Philip Cook Park is een groot sportcentrum me sportzwembad, sauna, fitness.....is niet duur om daar een sportkaart te kopen, mag je van alle faciliteiten gebruik maken....

Als je echt van de zee houdt: waarom schrijf je je niet in bij een live-saving club op een van de stranden (bondi, Manly), zij beoefenen allerlei soorten watersporten, oa bootsurfen of zoiets......

Misschien treffen we elkaar nog wel rond die tijd....... :wink:

Gr. SAb
 
Back
Top