Nederlanders ontmoeten in OZ

frederike

New Member
Deze zomer gaan mijn man en ik weer naar Australië!!!!!!!!!!! We kunnen niet wachten en zijn volop bezig met voorbereidingen en het aftellen. We willen na de studie (orthopedagogiek) van mijn man (hij moet na de zomer nog 1 jaar) naar OZ verhuizen om daar onze toekomst op te bouwen. Deze zomer gaan we dan behalve genieten en vakantie vieren ook gebruiken om te kijken waar en hoe we dit gaan realiseren. Een belangrijk punt is voor ons toch wel dat mijn man als orthopedagoog aan de slag kan. Graag zouden wij deze zomer mensen ontmoeten die ons meer kunnen vertellen over de mogelijkheden als orthopedagoog, maar ook de mogelijkheden voor een binnenhuisarchitect / bouwkundig ingenieur en natuurlijk hoe het jullie bevalt en hoe het gegaan is. Hieronder tref je ons reisschema aan met wanneer we in welke plaats zijn. Alvast bedankt en we zien uit naar de ontmoetingen en reacties!

Groeten, Frederike

Reisschema;
- Donderdag 11 t/m maandag 15 juni Brisbane
- Donderdag 18 juni t/m maandag 22 juni Sydney
- Zaterdag 27 juni t/m dinsdag 30 juni Melbourne
- Zondag 5 juli t/m woensdag 8 juli Adelaide
- Donderdag 9 juli – maandag 13 juli Perth
 
Met een beetje geluk zitten wij net in Perth wanneer jullie er aan komen, alleen is het voor ons eindelijk geen vakantie meer dan! Kan je niet helpen met de vragen in de richting van jullie beroepen, maar kan misschien wel weer op een andere manier helpen.

Sacha
 
Hallo Frederike,

Ik kan je helaas ook niet helpen met je vragen over je beroepen, dus hopelijk kunnen andere mensen hier wel helpen.  We komen zelf aan in Brisbane 2 dagen voor jullie, dus zullen nog aan het bijkomen zijn van de reis  :smile: 

Succes nog met de voorbereidingen!

Groetjes,
Susan
 
Misschien moet je gewoon eens wat ziekenhuizen mailen in de steden waar jullie doorheen reizen of je een gesprekje kan krijgen.. Je weet maar nooit..  :up:
 
Back
Top