kapper

Ingriddh

XPdite Sponsor
Zijn kappers in Australie echt zo duur als ze zeggen. Hier is het ook al prijzig (25-35 euro) voor knippen.
13-18 euro voor een kind onder de 12. Ik doe mijn zoon dan zelf met de tondeuse.
 
Ik liet het gratis doen meestal, maar geloof dat 30-50 dollar wel normaal is (in het buitengebied iig). bij ons zaten geen goede kappers en deed het lekker zelf, of liet een vriendin het doen, makkelijk zat.
 
Hoi Marijke,

Ik denk dat er ook wel kappers zijn die het voor veel minder doen. Mijn schoonouders waren laatst hier op vakantie en die zeiden dat er 10 dollar kappers waren. Ze bieden niet zo heel veel, voor permanent kleuren en andere speciale dingen ben je inderdaad een hoop geld kwijt maar gewoon een normale coupe knippen kost dan 10 dollar, 6 euro is niks toch. Ik betaal hier voor me zelf 10,40 voor de kapper en die hoeft er niet eens van te leven. Ze doet het alleen voor hobby. Met ons trouwen gingen we naar een echte kapperssalon en toen was ik zo'n 32,50 kwijt(5 jaar geleden)Voor 2 keer haren wassen en een hoop gel.

Ik denk dat je bij google wel adressen vind voor 10 dollar kappers in melbourne
 
Ik betaalde gisteren in Alice Springs $15 voor een knappe knip beurt, $12 voor mijn 13 jarige zoon, ook erg leuk geknipt, bij de MeMo club ( een werkers club hier in Alice). Het hoeft dus helemaal geen $50 te kosten, ik betaalde dus iets meer dan de helft, voor 2!!

Cheers

Willem
 
Mannen-knipbeurten zijn altijd goedkoper, dat vind ik nieieieieie eerlijk! :-(

Maar inderdaad, een goeie kapper vraagt voor een knipbeurt en alleen maar losjes droogföhnen al gauw 45 dollar. Mind you, er zijn goedkopere, maar hoe ouder ik word, des te minder risico wil ik nemen qua hairdo :-D
 
Vond het juist wel goedkoop. Italianen knippen goed- en goedkoop, mijn kapper in Adelaide betaalde ik $14. In een geweldige setting trouwens: drie 'echte' italianen in van die witte jassen, espresso erbij en maar zwetsen over cousin Vinnie enz, lachen.

Michiel
 
[quote author=michielsylvia link=topic=8990.msg120195#msg120195 date=1214548448]
In een geweldige setting trouwens: drie 'echte' italianen in van die witte jassen, espresso erbij en maar zwetsen over cousin Vinnie enz, lachen.

Michiel
[/quote]

Ja natuurlijk is het dan goedkoop; daar kan je een vrouw toch niet aan blootstellen, aan die Mafia-praat? :-D Geintjuhhhh....
 
Back
Top