Het grote auto topic

Trailer mag zwaarder zijn dan de auto. Zolang je maar niet over Towing capacity heen gaat (en ook niet over GCM)
Het is wel aan te bevelen de trailer niet te zwaar te laten zijn. Ik wordt zelf niet heel blij van het idee om 3500kg achter mijn auto te hebben die leeg maar 2000 weegt. Maar ieder zijn ding natuurlijk!
 
Trailer mag zwaarder zijn dan de auto. Zolang je maar niet over Towing capacity heen gaat (en ook niet over GCM)
Het is wel aan te bevelen de trailer niet te zwaar te laten zijn. Ik wordt zelf niet heel blij van het idee om 3500kg achter mijn auto te hebben die leeg maar 2000 weegt. Maar ieder zijn ding natuurlijk!
Iets met een Rav4 :D
 
Waar wij onze Kimberley kamper naar toe hebben gesleept kan de Chinese trailer niet tegen op.
Je betaald er wel voor maar onze 2010 CT is in perfect order.

Als je 90% asfalt doet en alleen gravel, alle trailers kunnen dat inderdaad doen, geen probleem.
Maar wij gaan straks naar Brisbane via de Nullarbor heen omdat we er op tijd zijn moeten, op de terug weg gaan we via tracks.
 
Ik dacht erover deze te doen, ben toch in de buurt dan:)
Maar serieus, met een caravan van 7 meter ga je sowieso niet over te rare tracks.
Aan het eind van de rit moet je alle schade zelf betalen.
Voor ons is t goed genoeg, hooguit op strand en wat grindwegen, het "echte werk" ben ik nog niet klaar voor.
Btw the Nullarbor hebben we 3 jaar geleden gedaan. Prachtige rit. beter dan de the great ocean road in mijn opinie. Veel rustiger.
 
Back
Top