Even voorstellen

Kittyzeg

New Member
:up: :up: Nooit gedacht dat ik zelf nog eens een bericht zou plaatsen. Iedereen fantaseert wel eens over het emigreren naar een ander land, maar stappen ondernemen we nooit. En nu ineens is alles in een razend tempo gegaan. En zal ik over 2 maanden toch echt definitief verhuizen naar Sydney. De klap van besef kreeg ik gisteravond pas. Nederland zal nooit meer mijn land zijn, nooit meer mijn thuis. Als ik mijn ouders 1 x per jaar zal zien is het vaak en nooit meer de Hollandse nuchterheid. Ik sta helemaal achter mijn besluit en zie de toekomst mooi in, maar je laat toch veel achter in dit kleine landje. Mijn vriend en ik zijn altijd al gek geweest op Australie en waren verliefd op de manier van leven "No worry's". Vorige week kreeg ik definitief te horen dat onze visums zijn goedgekeurd en dat mijn vriend kan beginnen aan zijn nieuwe uitdagende baan. Ik zal hem daar in het begin bij helpen en hoop later zelf een leuke baan te vinden. Ook hoop ik wel wat sociale contacten te vinden, want terwijl mijn vriend 7 dagen x 16 uur werkt, zal ik toch zelf ook iets op moeten bouwen. Erg spannend maar bovenal een prachtige kans. Ik ben nu 25 jaar en ik denk dat je beter spijt kan hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt hebben over iets wat je nooit gedaan hebt.

Ik wens iedereen hier veel succes met het nieuwe leven in Australie.
 
Hey Kitty,
Welkom op dit forum!! Waar in Sydney willen jullie gaan wonen?? Veel succes met het regelen van alles voor vertrek!!
 
Welkom op het forum  :hi:.  Heel veel succes geweenst in Australie!

Groetjes,
Susan
 
[quote author=Kittyzeg link=topic=10274.msg144566#msg144566 date=1249305892]
Ook hoop ik wel wat sociale contacten te vinden, want terwijl mijn vriend 7 dagen x 16 uur werkt, zal ik toch zelf ook iets op moeten bouwen. [/quote]
welkom natuurlijk .... maarrrreehh: 7 x 16 uur werken?? uitgaande van 8 uur slapen per nacht (zeker na 16 uur werken en niet eens kijkende naar reistijd) ... Dan zien jullie elkaar toch nauwelijks...??? Is dat nog wel een 'no worries' leven?

Ik ben benieuwd ...? ;-)
 
Welkom Kitty en heel veel succes in Sydney  :up:
Net als Pete had ik wel mijn vraagtekens bij de werktijden van je vriend... ik hoop dat het niet zo is, want dan zul jij veel tijd alleen moeten door brengen....

Groetjes Ingrid
 
Hoi! Welkom op het forum!
En, ik hoop heeel erg dat je 7 x 8 uur werken bedoelt...(dat vind ik al veel.. :lol:)

succes!
 
Back
Top